Monday, October 4, 2010

Clinique 3 step skincare system

Sig JA til smuk hud!
Det lover Clinique at de kan levere i form af deres 3 trins hudplejesystem.
Jeg har prøvet flere forskellige mærker, som l'oreal, Nutrogena, Vichy og Beauté Pacifique, men er ikke vildt begejstret for nogen af dem. Ihvertfald ikke nær så begejstret som jeg er for Clinique's 3 step. Jeg købte mit første sæt her i weekenden og jeg kan allerede mærke en forandring og se det. Damen ved skranken hjalp mig med at finde min hudtype, da der er til 4 forskellige typer, ligefra meget tør til fedtet hud. Jeg er en hudtype 3, som er fedtet t-zone og normale kinder. Det er vigtigt at du får den som passer til din hud. Jeg vil give det en måneds tid og så vil jeg skrive om hvad der er sket med min hud i mellemtiden.


                                                                                          

No comments:

Post a Comment